eveline-weer-op-pad.reismee.nl

Dag 22, oppas en pasta

Voor ik het vergeet, het festival waar we gisteren heen waren was in Palmwoods, en heet: Time Warp Festival. Je kunt het ook op facebook vinden of:https://timewarpfestival.com.au/

De dag begon met pannenkoeken, zodra ik beneden wat hoorde, ben ik ze gaan bakken. Toen 't spul boven kwam, waren ze klaar. Had nog even ruzie met de kookplaat, ook inductie, net als thuis, maar net even andere bediening, toen ik de pan lager zette, deed ik hem echter juist hoger. Dus de extra donkerbruine pannenkoek heb ik zelf maar opgegeten. Ze werden geserveerd met frambozen, die werden echter gelijk er van af gegeten, en dan is het: more please. Maar ja, zoveel waren er nou ook weer niet, dus toen maar stroop er op. De planning werd omgegooid, toen vriendin Brooke belde, of Jasmin nu gelijk tijd had om haar schoonheidsbehandeling te ondergaan. Oma bleef achter met het spul, we hebben eerst even buiten gespeeld op het benedendek, zodat ik de was kon ophangen, maar toen ik de derde mug had doodgeslagen, zijn we naar binnen gegaan, we zijn hier geen dierenvoer tenslotte!

Na het nuttigen van wat gingerbreadkoekjes zijn we op pad gegaan naar de speeltuin van de school. Vandaag, maandag 6 mei, is het hier namelijk de Dag van de Arbeid. Dat is niet zoals in Nederland 1 mei, maar de eerste maandag van mei, en dan heeft iedereen vrij en zijn scholen en banken en derg. dicht. Dus we hadden het schoolterrein voor ons zelf. Ze hebben er ook wasbakken met drinkwaterkranen, die zijn altijd zeer aantrekkelijk. De mannen waren dan ook aardig nat, toen we na het spelen weer naar boven zijn geklommen. Niet zo heel erg, het was een prachtige dag. Gelukkig hielp Louis mee met duwen, zodat oma niet geheel buiten adem weer boven aan kwam.

Thuis bleek mama er alweer te zijn, dus we hebben gezellig met z'n allen geluncht. Mannetjes in bed, Jasmin aan het kokkerellen, haar vader zou vanmiddag komen en mee eten, dus een extra lekker toetje! Louis en ik hebben de treinbaan opgeruimd, en in plaats daarvan de duplo op de tafel gezet. We hebben heerlijk zitten bouwen. Tegen 4 uur kwam opa aan, die heet trouwens poppy hier, en die had allemaal boekjes mee genomen, die vooral bij Louis erg in de smaak vielen. Uiteraard heeft poppy fijn met de jongens gestoeid, daar heb je toch echt een opa bij nodig! Was trouwens erg leuk om Graig even te spreken, na lange tijd!

We hebben weer buitengewoon lekker gegeten, pasta met saus en toe cheesecake! Van de pasta geniet ik bijzonder, dat eet ik thuis bijna niet omdat Martin er niet van houdt. Dus ik schep hier altijd extra op. Dat resulteert dan in een hele goede nachtrust, het zogenaamde pasta-coma noemen we dat nu maar hier.

Morgenochtend gaat Jasmin weer vroeg sporten, daarna heeft ze een afspraak bij de huisarts, en Louis gaat dan gelijk mee, omdat die om half 9 op Kindy's moet zijn. Hij moet klaarstaan als mama terugkomt van de gym. Dat houdt in, dat oma zijn lunchbox moet vullen, dus ik hoop maar dat ik dit naar zijn genoegen doe!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!