eveline-weer-op-pad.reismee.nl

Dag 25, alles is ingepakt

De dag begon met een broodontbijtje, daar we geen pap meer in huis hebben. Vonden de mannen niet erg, allemaal een krentenboterham en een broodje met boter en vegemite. Ik een met pindakaas hoor, ik moet er niet aan denken, vegemite!

Daarna gaan we aan de was en aan de schoonmaak, je wilt de boel toch een beetje netjes achterlaten. O.a. de koelkast, dat was mooi een klusje voor mij, terwijl ik ondertussen de mannen in de gaten hield. Kon Jasmin in enigszins rustige omstandigheden haar spullen inpakken. Kijk, ik heb het natuurlijk makkelijk, alles wat hier van mij is, moet gewoon mee terug. Maar Jasmin moet bekijken, wat moet wel, en wat moet niet perse mee. Gelukkig is er in Nederland voldoende reserve kleding, in ieder geval nemen de ophalers jasjes mee voor de kinderen naar Schiphol, want de voorspellingen zijn niet denderend. Maar even goed valt het nog tegen, wat er mee gaat. Zo is mijn koffer volgens mij nog zwaarder dan op de heenreis, maar dat komt natuurlijk door de emmertjes honing die ik mee neem. (en alle andere lekkernijen) Toch hebben we kans gezien om ook de resterende onderdelen van de wieg in te pakken. Die zitten in een wollen deken gewikkeld, waar ik thuis warme slaapzakken van ga maken voor de kinderen, want het kan hier in de winter bar koud zijn 's nachts.

Om 10 uur kwam de vrijwilligster langs, dus toen ben ik nog in stevige wandelpas afgedaald naar de plaatselijke super voor macadamia-olie. Plan was eerst om gisteren nog ergens te winkelen, maar we hadden een veel leukere ochtend met de stoomtreinen. En ik had vandaag m'n work-out nog niet gehad, vandaar ook dat ik een stevige wandelpas aanhield. Ondertussen hebben we alle was weggewerkt, de bedden verschoont etc. Het was zulk prachtig weer, met 2 uur was de was telkens droog, dus dat schoot lekker op.

Vanmiddag heb ik alvast mijn kamer gestoft en gezogen en de badkamer gedaan, daarna moest Jasmin de huurauto ophalen, en ben ik nog met de kids naar de speeltuin gewandeld, dus eigenlijk 2 x een work-out vandaag! Nu ja, morgen zitten we 24 uur stil! Jasmin kwam thuis met een bijna nieuwe auto, 10.000 km er op, en een heerlijke ruime bak, een KIA Canaval, ze is gelijk verkocht, dus Evert: het is a.s. zondag Moederdag!

Vanavond de laatste spullen bij elkaar gezocht, toen bleek dat mijn kleine koffer toch ook helemaal vol kwam te zitten. Maar er is nog ruimte in mijn rugzak, daar zitten nu eigenlijk alleen maar luiers in. Maar die komt vast nog vol met allerlaatste dingen.

We zijn er helemaal klaar voor, Louis is er wel een beetje nerveus van, en de tweeling roept telkens: plane! We gaan het allemaal wel beleven. Bij het inchecken zagen we dat we op het eerste stuk 5 stoelen naast elkaar hebben, voor het 2e stuk niet, dus dat gaan we morgen nog wel even regelen, 3 stoelen naast elkaar, 1 aan de andere kant van het pad en 1 er achter, dat kan niet, we moeten wel naast de kinderen kunnen zitten.

Dit is het laatste log vanuit Australië, ik hoop zaterdag als ik weer thuis ben, jullie nog verslag te geven van onze trip. Dus tot dan!

Reacties

Reacties

Evelien

Hele goede reis samen.

Ria

Nou Eveline, ik heb elke dag weer genoten van alles wat je meegemaakt hebt! Ik wens je een goede terugvlucht, en zie zaterdag wel of alles goed verlopen is.

Groetjes uit Speuld,
Ria

Jantine

Nou wat is het weer snel voorbij de vakantie. Goede terug reis met zijn 5 en. Ik vond het leuk om je verhalen te volgen.

Lucienne

Goeie vlucht! Vond het erg leuk om mee te beleven iedere dag! Ging er echt even voor zitten! Tot snel weer in het wormerveerse!

Lucia

Hele fijne en goede veilige vliegreis toegewenst, was weer een genot je verhalen te lezen....al heb ik w.s. Niet alles gelezen, want ja ook beetje druk hier met van alles
Spannend met de boys. Lieve groet Wormer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!