eveline-weer-op-pad.reismee.nl

Dag 15 Een goeie work-out voor de maandag!

Vanmorgen ging Louis naar Kindy's en mama daarna door naar de sportschool. Dus oma had het rijk alleen met de tweeling. Daar de zon scheen, maar de verwachting wel regen was, is oma maar gelijk aan de wandel gegaan. Nienke had namelijk gevraagd of ik iets voor haar wilde kopen hier, dus op naar het winkelcentrum, wat hier inderdaad het begrip Down Town wel eer aan doet. Je moet eerst flink naar beneden, dan weer omhoog en weer naar beneden om er te komen. Dus het zweet stond me al aardig op de rug. Na de boodschap waagde ik me ook met de tweelingwagen in de supermarkt, en dat ging voortreffelijk.

Toen weer terug, via een andere route, zodat we langs de playground zouden komen, want er moet natuurlijk wel even gespeeld kunnen worden. Dat hebben ze dan ook gedaan, het zijn wel een stel apen hoor, met dat geklim, oma vond het maar eng. Daarna kon oma de berg weer op. Thuis gearriveerd moest ik echt even bijkomen, het zweet droop van me af. Enfin, ik had m'n training wel gehad. Een tweelingwagen, die zal toch ook gauw minimaal 15 kg wegen, geen idee eigenlijk, met daarin 2 x 14 kg van Ed en Tom, dat is zowel berg op als berg af een hele sjouw!

We waren net op tijd binnen, want al snel barstte de bui los. Jasmin was inmiddels ook weer terug, we hebben nog even een wedstrijd gedaan wie het meeste zweet was kwijtgeraakt, en toen geluncht, mannen in bed, en oma achter de naaimachine, en Jasmin in de keuken. Jasmin heeft eerst nog de nodige telefoontjes gepleegd, ons transport naar de luchthaven is nu ook rond.

Ik heb een verlengstuk voor de draagzak gemaakt, nu eerst even uitproberen of dat wat is, dan kan ik voor de andere zak er ook een maken.

Daarna de jongens uit bed, en Jasmin ging Louis ophalen.

Vanavond hadden we pasta met een heerlijke saus, met o.a. peultjes, wijn en kip er in.

Morgen gaan we er op uit, eerst Louis naar Kindy's brengen, en dan wat meer het achterland in, dat heet hier Hinterland. Jasmin is ook nog niet in die buurt geweest, we moeten iets bij iemand langs brengen, dus een mooie reden om die kant eens op te gaan.

Reacties

Reacties

Jantine

Hoi Eveline. Ik denk van de week nog helemaal geen verhalen van eveline gehad wat raar. Ze is al 2 weken op reis. Nou al je berichten en foto’s zaten in de spam post hihi. Nou had heel wat te lezen, Leuke verhalen hoor. De tweeling al weer 2 jaar geworden lieve foto’s. Geniet er maar nog lekker van. Groetjes jantine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!